SZCZEGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ESTRADĘ POZNAŃSKĄ W DK AZK

§ 1

Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) zawiera szczególne zasady uczestniczenia
w wydarzeniach (zwanych dalej „Wydarzeniami”, lub każde z osobna „Wydarzeniem”) organizowanych przez Estradę Poznańską (zwaną dalej „Estradą”) w Domu Kultury Antoninek-Zieliniec-Kobylepole, przy ul. Chociebora 15 w Poznaniu.

§ 2

Regulamin jest udostępniany osobie nabywającej bilet uprawniający do uczestnictwa w Wydarzeniu (zwany dalej „Biletem”), przed dokonaniem przez taką osobę zakupu Biletu. Dokonanie zakupu Biletu po zapoznaniu się z Regulaminem jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zobowiązaniem do respektowania jego postanowień. Regulamin wiąże wszystkie osoby zamierzające uczestniczyć w Wydarzeniu, niezależnie od tego czy nabyły Bilet osobiście czy za pośrednictwem osób trzecich. Bilet na Wydarzenia w Domu Kultury AZK zakupiony w kasie Kina Muza, kasie DK AZK lub za pośrednictwem serwisów internetowych nie podlega zwrotowi ani zamianie na inny, za wyjątkiem przypadku odwołania Wydarzenia, zmiany daty lub miejsca Wydarzenia przez Estradę. Widzowie posiadający i przedstawiający przed wejściem orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym i znacznym mogą brać udział w Wydarzeniu wraz z osobą asystującą, która bierze udział w Wydarzeniu bezpłatnie. Uczestnika z niepełnosprawnością nie zwalnia to z opłaty za Bilet. Osoby niepełnoletnie, które ukończyły 16 lat powinny mieć ze sobą pisemną zgodę opiekunów prawnych na udział w Wydarzeniu. Osoby, które nie ukończyły 16 lat mogą wejść na Wydarzenie tylko z opiekunem prawnym lub osobą dorosłą pisemnie upoważnioną przez opiekuna prawnego. Opiekun również musi posiadać Bilet. Oświadczenie opiekuna prawnego stanowi załącznik do Regulaminu. Na teren Domu Kultury AZK mogą być wprowadzane psy z wyłączeniem ras uznanych za niebezpieczne oraz psów o dużych gabarytach, pod nadzorem i na odpowiedzialność właściciela, do wszystkich ogólnodostępnych dla publiczności miejsc. Z uwagi na specyfikę i różnorodność prowadzonych przez Estradę działań, przed wizytą zaleca się sprawdzenie, czy w danym Wydarzeniu lub zajęciach możliwe jest uczestnictwo ze zwierzęciem.

§ 3

Uczestnik Wydarzenia jest zobowiązany do przestrzegania zasad kultury i współistnienia społecznego, zasad organizacji widowni i porządkowych, powiązanych w szczególności z logistyką oraz bezpieczeństwem na terenie miejsca Wydarzenia, a także do stosowania się do wytycznych personelu Estrady.

Uczestnik Wydarzenia ma obowiązek respektowania zakazu zachowań nieobyczajnych, w szczególności ekscesów związanych ze spożyciem alkoholu lub innych środków odurzających.

Personel Estrady jest uprawniony do uniemożliwienia uczestnictwa w Wydarzeniu osobie, która nie przestrzega zasad, o których mowa w ustępach poprzedzających, a w takim przypadku opłata za Bilet takiej osoby nie podlega zwrotowi.

Personel Estrady jest uprawniony do uniemożliwienia uczestnictwa w Wydarzeniu osobie, która nie przestrzega Regulaminu lub wytycznych, o których mowa w § 2, a w takim przypadku zapłata za Bilet takiej osoby nie podlega zwrotowi.

§ 4

Procedura wpuszczania uczestników Wydarzeń na teren wydarzenia będzie rozpoczynać się na pół godziny przed planowanym rozpoczęciem Wydarzenia.

Estrada zastrzega prawo odmowy wpuszczenia uczestników Wydarzeń na teren Wydarzenia po jego rozpoczęciu. W takim przypadku uczestnikowi Wydarzenia nie przysługuje zwrot kosztów zakupu biletu na Wydarzenie.

§ 5

Zasady korzystania z przestrzeni ogólnodostępnych podczas warsztatów i zajęć ruchowych

Uczestnicy warsztatów i zajęć ruchowych zobowiązani są do korzystania z udostępnionych sal oraz aneksu kuchennego w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, z poszanowaniem wspólnej przestrzeni i innych użytkowników Domu Kultury AZK. Po zakończeniu zajęć uczestnicy są zobowiązani pozostawić pomieszczenia w stanie nie gorszym niż je zastali, w szczególności:

a) uporządkować używaną przestrzeń,
b) odstawić krzesła i stoły na miejsce,
c) wynieść śmieci do wyznaczonych pojemników,
d) odnieść używane naczynia do zmywarki,
e) wyłączyć sprzęt elektryczny i oświetlenie, jeśli było używane.

Korzystanie z aneksu kuchennego jest możliwe wyłącznie w zakresie przewidzianym dla uczestników warsztatów i zajęć – przygotowanie napojów oraz drobnego poczęstunku. Zabrania się pozostawiania w nim produktów spożywczych po zakończeniu spotkania. Organizatorzy zajęć są odpowiedzialni za dopilnowanie, aby uczestnicy przestrzegali powyższych zasad.

§ 6

Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu lub przebywania na terenie Wydarzenia mogą być uzupełniane bądź modyfikowane w drodze odrębnych regulaminów dla poszczególnych Wydarzeń. Niniejszy regulamin może być zmieniony w każdym czasie.

Regulamin obowiązuje od dnia 1 października 2025r.